
ZWROTY I REKLAMACJE
![]() |
Zgodnie z obowiązującym prawem, masz 14 dni na zwrot towaru. Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony u nas produkt, wypełnij potrzebne oświadczenie i wyślij go na nasz adres wraz ze zwracanym produktem/produktami i paragonem. Zachęcamy do skorzystania z |
Zwracany produkt musi spełniać następujące warunki:
- Przyjmujemy jedynie nieużywane produkty. Możesz je przymierzyć jak w sklepie, ale zwracany towar nie może nosić śladów użytkowania.
- Zwracany towar powinien posiadać metkę (również oderwaną) jubilerską oraz oryginalne opakowanie producenta.
- Na produkcie nie wykonaliśmy graweru lub innej personalizacji zgodnie z życzeniem klienta.
- Towar nie jest przedmiotem nieprefabrykowanym, wyprodukowanym według specyfikacji klienta lub służącym zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb.
Konsumentowi zgodnie z art. 38 Prawa konsumenckiego nie przysługuje prawo do odstąpienia od umowy m.in takiej, w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb (dotyczy w szczególności personalizowanych produktów).
Możesz również zwrócić produkt/produkty wypełniając papierowy formularz zwrotów i wysłać do nas paczkę na adres znajdujący się poniżej.
Formularz zwrotu - plik do pobrania
Adres do wysyłki:
OHTIME Aleksandra Niemiec
ul. Mickiewicza 33, 36-200 Brzozów
↣ Nie mam drukarki i co teraz?
Bez paniki, nie chcesz wypełniać świstków, OK, wystarczy, że wypełnisz formularz elektorniczny! W razie problemów napisz proszę e-mail na adres sklep@ohtime.pl lub zadzwoń 690-854-815.
↣ Nie lubię chodzić na pocztę, co zrobić?
Plusem wysyłki z formularzem zwrotów jest możliwość wyboru ulubionej formy wysyłki. W tym wypadku również do zwracanych produktów dodaj paragon i ogólnie wszystko co zostało wysłane.
↣ O co chodzi z tym paragonem?
Paragon czyli dowód zakupu, jest umową pomiędzy Kupującym a Sprzedającym, jeśli Kupujący chce wycofać się z umowy (zwrócić towar), no problem, jednak prosimy, aby oddać wszystko co się otrzymało ;)
Nam paragon jest nam potrzebny, aby udowodnić zwrot towaru przez fiskusem, po prostu.
↣ Dlaczego muszę płacić za zwrot zamówienia?
Jeśli Kupujący odstępuje od umowy to pokrywa koszt paczki zwrotnej. My pokrywamy koszt przesyłki w pierwszą stronę (dla zamówień powyżej 99 zł). Niestety, nie przyjmujemy paczek za pobraniem.
Reklamacja
Każdą reklamację rozpatrujemy indywidualnie. Jeśli masz problem z paczką lub produktem napisz do nas na adres sklep@ohtime.pl lub zadzwoń 690-854-815.
Pamiętaj, by przy odbiorze przesyłki dokładnie sprawdzić stan opakowania. Gdyby okazało się uszkodzone, koniecznie poproś kuriera o wypełnienie protokołu szkody. Osoba dostarczająca Twoją przesyłkę ma obowiązek wypełnić protokół.
Wysyłane przez nas przedmioty są ubezpieczone oraz pakowane pod okiem kamer.
1. Wypełniając formularz zwrotu, lub pisząc nam e-mail z takimi informacjami jak imię i nazwisko, numer telefonu i numer konta usprawniasz proces zwrotu pieniędzy, według prawa mamy 14 dni na ich zwrot, jednak zawsze staramy się wysyłać wpłatę w dniu otrzymania paczki zwrotnej
2. Kochamy kurierów ale oni są zapracowani i rzucają paczkami, postaraj się, aby paczka dotarła do nas w całości, mniej problemów z uszkodzoną paczką to szybszy zwrot pieniędzy.
3. Masz inny problem? Skontaktuj się z nami!
Napisz e-mail sklep@ohtime.pl lub zadzwoń 690-854-815.