
ZWROTY I REKLAMACJE
![]() |
Zgodnie z obowiązującym prawem, masz 30 dni na zwrot towaru. Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony u nas produkt, wypełnij potrzebne oświadczenie i wyślij go na nasz adres wraz ze zwracanym produktem/produktami i paragonem, zachęcamy do skorzystania z internetowego formularza zwrotów. Zwracany towar powinien być nowy, nieużywany(!), zapakowany w oryginalne pudełko, z metkami. |
Możesz również zwrócić produkt/produkty wypełniając papierowy formularz zwrotów i wysłać do nas paczkę na adres znajdujący się poniżej.
Formularz zwrotu - plik do pobrania
Adres do wysyłki:
OHTIME Aleksandra Niemiec
ul. Mickiewicza 33, 36-200 Brzozów
↣ Nie mam drukarki i co teraz?
Bez paniki, nie chcesz wypełniać świstków, OK, wystarczy, że wypełnisz formularz elektorniczny! W razie problemów napisz proszę e-mail na adres sklep@ohtime.pl lub zadzwoń 690-854-815.
↣ Nie lubię chodzić na pocztę, co zrobić?
Plusem wysyłki z formularzem zwrotów jest możliwość wyboru ulubionej formy wysyłki.
W tym wypadku również do zwracanych produktów dodaj paragon i ogólnie wszystko co zostało wysłane.
↣ O co chodzi z tym paragonem?
Paragon czyli dowód zakupu, jest umową pomiędzy Kupującym a Sprzedającym, jeśli Kupujący chce wycofać się z umowy (zwrócić towar), no problem, jednak wypada oddać wszystko co się otrzymało ;) Nam paragon jest nam potrzebny, aby udowodnić zwrot towaru przez fiskusem, po prostu.
↣ Dlaczego muszę płacić za zwrot zamówienia?
Jeśli Kupujący odstępuje od umowy to pokrywa koszt paczki zwrotnej. My pokrywamy koszt przesyłki w pierwszą stronę (dla zamówień powyżej 99 zł). Niestety, nie przyjmujemy paczek za pobraniem.
Reklamacja
Każdą reklamację rozpatrujemy indywidualnie. Jeśli masz problem z paczką lub produktem napisz do nas na adres sklep@ohtime.pl lub zadzwoń 690-854-815.
Pamiętaj, by przy odbiorze przesyłki dokładnie sprawdzić stan opakowania. Gdyby okazało się uszkodzone, koniecznie poproś kuriera o wypełnienie protokołu szkody. Osoba dostarczająca Twoją przesyłkę ma obowiązek wypełnić protokół. Wysyłane przez nas przedmioty są ubezpieczone oraz pakowane pd okiem kamer.
1. Wypełniając formularz zwrotu, lub pisząc nam e-mail z takimi informacjami jak imię i nazwisko, numer telefonu i numer konta usprawniasz proces zwrotu pieniędzy, według prawa mamy 14 dni na ich zwrot, jednak zawsze staramy się wysyłać wpłatę w dniu otrzymania paczki zwrotnej, trudno jest to zrobić jeśli nie posiadamy numeru konta ;)
2. Kochamy kurierów ale oni są zapracowani i rzucają paczkami, postaraj się, aby paczka dotarła do nas w całości, mniej problemów z wysyłką to szybszy zwrot pieniędzy.