Kup w przeciągu:

Zwroty i reklamacje

Zwrot towaru


Zgodnie z obowiązującym prawem, masz 14 dni na zwrot towaru. Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony u nas produkt, wypełnij potrzebne oświadczenie i wyślij go na nasz adres wraz ze zwracanym produktem/produktami i paragonem

Formularz zwrotu - plik do pobrania

Adres do wysyłki:

Zegarmistrz Stanisław Duplaga
ul. Mickiewicza 33, 36-200 Brzozów

↣ Nie mam drukarki i co teraz?

Bez paniki, nie chcesz wypełniać świstków, OK, napisz proszę e-mail na adres sklep@ohtime.pl z informacją co zwracasz, podaj swoje dane, numer telefonu i numer konta, odbieramy też smsy 690-854-815. 

↣ Nie lubię chodzić na pocztę, co zrobić?

Przyjmujemy również paczki odesłane do paczkomatu, nasz ulubiony paczkomat to
BZZ01A, ul. 3 Maja 70
tel. 690-854-815, e-mail: sklep@ohtime.pl

Plusem wysyłki z paczkomatu jest fakt, że nie trzeba nic drukować, ani odwiedzać poczty... wystarczy apka :) lub opcja dla mających drukarkę SzybkieNadania - InPost
W tym wypadku również do zwracanych produktów dodaj paragon i ogólnie wszystko co zostało wysłane.

↣ O co chodzi z tym paragonem?

Paragon czyli dowód zakupu, jest niejako umową pomiędzy Kupującym a Sprzedającym, jeśli Kupujący chce wycofać się z umowy (zwrócić towar), no problem, jednak wypada oddać wszystko co się otrzymało ;)  Nam paragon jest nam potrzebny, aby udowodnić zwrot towaru przez fiskusem, po prostu.

↣ Dlaczego muszę płacić za zwrot zamówienia?

Jeśli Kupujący odstępuje od umowy to pokrywa koszt paczki zwrotnej. My pokrywamy koszt przesyłki w pierwszą stronę (dla zamówień powyżej 99 zł), więc wydaje się to sprawiedliwe ;) Niestety, nie przyjmujemy paczek za pobraniem.

 


 Reklamacja

Każdą reklamację rozpatrujemy indywidualnie. Jeśli masz problem z paczką lub produktem napisz do nas na adres sklep@ohtime.pl lub zadzwoń 690-854-815.

Pamiętaj, by przy odbiorze przesyłki dokładnie sprawdzić stan opakowania. Gdyby okazało się uszkodzone, koniecznie poproś kuriera o wypełnienie protokołu szkody. Osoba dostarczająca Twoją przesyłkę ma obowiązek wypełnić protokół. Wysyłane przez nas przedmioty są ubezpieczone.


 

 

1. Wypełniając formularz zwrotu, lub pisząc nam e-mail z takimi informacjami jak imię i nazwisko, numer telefonu i numer konta usprawniasz proces zwrotu pieniędzy, według prawa mamy 14 dni na ich zwrot, jednak zawsze staramy się wysyłać wpłatę w dniu otrzymania paczki zwrotnej, trudno jest to zrobić jeśli nie posiadamy numeru konta ;)


2. Kochamy kurierów ale oni są zapracowani i rzucają paczkami, postaraj się, aby paczka dotarła do nas w całości, mniej problemów z wysyłką to szybszy zwrot pieniędzy.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl