Zegarek sportowy CASIO G-SHOCK GBX-100TT-8ER
towar niedostępny
Opis
Zegarek sportowy CASIO G-SHOCK GBX-100TT-8ER to doskonałe połączenie kultowej kostki i funkcjonalności. Ten męski zegarek sportowy stanowi idealny towarzysz dla aktywnych mężczyzn, którzy cenią sobie nie tylko styl, ale także niezawodność. Marka CASIO stworzyła ten model z myślą o wymagających klientach. Koperta wykonana jest z trwałego tworzywa sztucznego, wzmacniana stalowym bezlem, co czyni go lekkim i bardzo wytrzymałym. Kolor koperty doskonale komponuje się z czarną tarczą, nadając zegarkowi sportowego charakteru. Pasek z tworzywa sztucznego w kolorze szarym nie tylko zapewnia wygodę noszenia, ale także dodaje zegarkowi nowoczesności. Szerokość koperty wynosząca 45 mm zapewnia idealne równowagę między stylem a funkcjonalnością.
- Mechanizm KWARCOWY
- Wskazywanie czasu CYFROWE
- Tarcza W NEGATYWIE, jasne cyferki ciemno tło,
- Szkiełko MINERALNE - charakteryzuje się dużą wytrzymałością na pęknięcia, najczęściej stosowane szkło w zegarkach
- Materiał koperty TWORZYWO SZTUCZNE
- Kolor koperty - SZARY + SREBRNY
- Rodzaj paska/bransolety - PASEK Z TWORZYWA SZTUCZNEGO
- Kolor paska/bransolety - SZARY
- Wodoszczelność: 20 ATM - w zegarku o tej klasie szczelności można pływać a nawet nurkować z butlą,
- Dystrybutor: Grupa ZIBI S.A.
- Wymiar: szerokość 45 mm, wysokość 51 mm, grubość 16 mm,
- Gwarancja: 3 lata + 3 lata*
Dane techniczne
Marka | CASIO |
Pochodzenie | JAPAN MADE - japońskie |
Styl | sportowy |
Wskazywanie czasu | cyfrowe |
Typ mechanizmu | kwarcowy |
Materiał koperty | tworzywo sztuczne |
Kolor koperty | czarny |
Kolor tarczy | srebrny |
Pasek/bransoleta | pasek |
Typ paska/bransolety | pasek z tworzywa sztucznego |
Kolor paska/bransolety | srebrny |
Szerokość koperty | 45 |
Grubość koperty | 16 mm |
Wodoszczelność | 200 M (20 ATM) |
Rodzaj szkła | mineralne |
Datownik | Tak |
Chronograf | Nie |
Podświetlenie | Tak |
Neobrite | Nie |
Gwarancja | producenta - 2 lata |
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.